Contact

Veelgestelde vragen

Is het veilig om bij Harmony-Amsterdam te winkelen?


Harmony-Amsterdam handhaaft de hoogste normen voor de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Tijdens de verzending worden uw bank- en creditcardgegevens versleuteld met behulp van SSL (Secure Socket Layer Technology) en niveau 1 PCI-compatibiliteit, die op internet wordt gebruikt voor betalingsverwerking.
Bovendien worden er veiligheidscontroles uitgevoerd op alle transacties om de authenticiteit van elke betaling te waarborgen. U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig zijn bij ons!

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?


Indien u de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, hoeft u zich geen zorgen te maken. Het is mogelijk dat er een typefout is gemaakt in het opgegeven e-mailadres tijdens het afrekenen, of dat de e-mail rechtstreeks in uw SPAM-map terecht is gekomen.

Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen verifiëren of uw bestelling succesvol is geplaatst, en indien nodig de orderbevestiging opnieuw kunnen versturen.

Ik heb besteld maar nog geen tracking nummer ontvangen?


In het weekend verwerken we geen bestellingen. Onze verwerkingstijd bedraagt 24-48 uur. Als u na 48 uur nog geen tracking informatie heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via e-mail.

Mijn pakket is al paar dagen onderweg waar blijft het?


Onze levertijd bedraagt 5 tot 12 werkdagen afhankelijk van de drukte. Onze voorraad bevindt zich buiten nederland. Hierdoor zijn onze producten BTW vrij en kunnen wij een nog scherper aanbod bieden voor de klant!

Houdt er ook rekening mee dat twee of meer bestelde artikelen in afzonderlijke pakketten bij u kunnen aankomen.

Hoelang duurt het voor ik antwoord krijg op mijn mail?


Wij streven er naar om binnen 48 uur te reageren!

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?


U kunt hier uw bestelling volgen!

Check altijd 'Additional Notes' daar verschijnt een melding waarin staat aan welke bezorgdienst uw pakketje is overhandigd. Onder 'Last Mile Tracking' vindt u uw nieuwe track and trace gegevens.

Hoe weet ik of mijn pakketje is overhandigd aan DHL, Post NL of Bpost?


Wij adviseren onze klanten altijd om de tracking in de gaten te houden. Onder het kopje 'Additional Notes' verschijnt een melding waarin staat aan welke bezorgdienst uw pakketje is overhandigd. Onder 'Last Mile Tracking' vindt u uw nieuwe track and trace gegevens.

Mislukte aflever poging?


Als de koerier uw pakket niet kan afleveren omdat u niet thuis bent, wordt het naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Daar wordt het pakket zeven dagen bewaard. We raden u aan om het pakket zo snel mogelijk op te halen. Anders wordt het teruggestuurd naar onze verzendpartner. In dat geval zal het pakket opnieuw naar u worden verzonden, waarbij verzendkosten in rekening worden gebracht. Controleer altijd uw trackinginformatie onder het kopje 'LAST MILE TRACKING'. Daar vindt u de meest recente trackinggegevens die u kunt invoeren op de websites van DHL of Post NL.

Contactformulier